Απρίλιος 2008

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Γυαλί Rayban και πουκάμισο Burberrys


Σου θυμίζουν κάτι τα παραπάνω; Εμένα ναι. Αποτελούν δύο από τις φιρμάτες μάρκες που επιλέγει η πλειονότητα του πληθυσμού ηλικίας 18 με 30 ετών που συναντάς καθημερινά στο δρόμο σου. Παντού τα ίδια, λοιπόν, άτομα που επιλέγουν να φoρέσουν κάτι,όχι γιατί τους αρέσει ή
τους ταιριάζει, απλά επειδή το φόρεσε ο Κώστας,η Ελένη, η Ρίτσα κ.ο.κ. ή για να είναι in…
Δε λέω, καλή η μόδα, αρκεί να την έχεις ως οδηγό. Παλιά, ας πούμε, λέγαμε θα φορεθεί το κόκκινο ή το τάδε είδος ρούχου.
Το πιο τραγικό από όλα, όμως, είναι ότι οι συγκεκριμένες μάρκες κοστίζουν πολλά,πολλά ευρώ…Κατά τ’ άλλα, υπάρχει η καραμέλα «της γενιάς των 700 ευρώ»,που δε «βγαίνει» οικονομικά.
Πώς να “βγει”, όμως, όταν κάνει το πουκάμισο 300 + ευρώ; πλά μαθηματικά είναι.
Ας ξεκολλήσουμε λίγο από τη μάζα και ας προβάλλει ο καθένας τη δική του προσωπικότητα!
Και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε! Σας πάει!

 


Ο πρωτο-must-ορας
Παναγιώτης Μπαμπαρούτσης
( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. )

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Φεβρουάριος 2008 Μάϊος 2008 »
You are here